NEYİ MEŞHUR??

Sizin Kürsünüz. Genel de Konu dışı başlıklar...

Mesajgönderen molibden » Pazar, Ağustos 13, 2006 16:56

bende rengine bide alana hastayım göçmen :D
molibden
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 51
Kayıt: Çarşamba, Ağustos 9, 2006 21:58
Konum: İstanbul

Sponsor

Sponsor
 

Mesajgönderen bulgur » Pazar, Ağustos 13, 2006 16:59

BALIKESİR...........HÖŞMELİM ve ZAMBAK KOLONYASI buaradaa bide DELİSİ derler :D
bulgur
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Perşembe, Haziran 29, 2006 14:48
Konum: Balıkesir
İsim:mesut

Mesajgönderen zomzeus » Pazar, Ağustos 13, 2006 17:55

balık ve fındık başka ne denilebilirki
mavi ve yeşil işte karadeniz :arrow:
zomzeus
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 196
Kayıt: Cuma, Mart 31, 2006 17:00
Konum: Sakarya

Mesajgönderen delisugar » Pazar, Ağustos 13, 2006 18:02

Tokat'ın yaprağı meşhur :P
delisugar
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 40
Kayıt: Cuma, Ağustos 4, 2006 21:52
Konum: Tokat

Mesajgönderen Bugfixed » Pazar, Ağustos 13, 2006 18:32

ilimizin fındık ilçemizin de bana göre meşhur olmasa da havası suyu derim 30 derece sıcaklıkta bile nem yok.
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Lavinya.Net Site Admin
Site Admin
 
Mesajlar: 2612
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
Konum: Giresun
İsim:Murat

Mesajgönderen seyytan » Pazar, Ağustos 13, 2006 18:40

bilmem rosey... izmir in nesi mesur oldugunu bilmiyormusun... izmir in kızları mesur... :P :P bide saat kulesi herhalde...
seyytan
Lavinya.Net Kıdemli üye
Kıdemli üye
 
Mesajlar: 1470
Kayıt: Çarşamba, Ekim 26, 2005 22:30
Konum: Aydın
İsim:Metin Çetin

Mesajgönderen hasta » Pazar, Ağustos 13, 2006 18:45

Merhaba valla ne yalan söylim bende izmirin kızlarının çok güzel olduklarını duydum vede bitanesini gördüm.Hani derler ya güzlerimizin pası silindi valla :twisted: Güzellikleri bi yana çokta iyiydi..
Kullanıcı avatarı
hasta
Lavinya.Net Takımdan
Takımdan
 
Mesajlar: 249
Kayıt: Pazar, Mayıs 16, 2004 22:48
Konum: Yurt Dışı
İsim:Bedih

Mesajgönderen Rosey » Pazar, Ağustos 13, 2006 20:04

eheh :D

izmirin kızları, saat kulesi, denizi falan super de :D

herkes boyle yiyecek, orada yetisen tarim urunlerini filan deyince aklima bisi gelmedi :P
Rosey
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 198
Kayıt: Cumartesi, Nisan 15, 2006 12:31
İsim:...

Mesajgönderen emrepark » Pazar, Ağustos 13, 2006 23:29

valla ben de o yiyecek türü nesi meşhur diye merak etmiştim,kızlarını,saat kulesini biliyoruz da :D
En son emrepark tarafından Pazartesi, Temmuz 23, 2007 02:40 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
emrepark
Lavinya.Net Takımdan
Takımdan
 
Mesajlar: 481
Kayıt: Cumartesi, Nisan 23, 2005 19:19
Konum: Eskişehir

Mesajgönderen Rosey » Pazartesi, Ağustos 14, 2006 00:27

evet orasi zaten belli :P

yiyecek olarak da uzum olabilir incir olabilir turuncgiller muz gibi seyler

yani akdeniz ikliminde yetisen meyveler :)
Rosey
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 198
Kayıt: Cumartesi, Nisan 15, 2006 12:31
İsim:...

Mesajgönderen rodi » Pazartesi, Ağustos 14, 2006 01:07

diyarbakır ın karpuzu meşhurdur bildiğiniz üzere
rodi
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 36
Kayıt: Cumartesi, Ağustos 12, 2006 15:59
Konum: Diyarbakır

Mesajgönderen hazan » Pazartesi, Ağustos 14, 2006 06:29

istanbulun aslında herşeyi güzel ama bir gerçek varki reddedilemez...
yalanı meşhur.... :oops:
hazan
Lavinya.Net Kıdemli üye
Kıdemli üye
 
Mesajlar: 1044
Kayıt: Salı, Kasım 8, 2005 21:46
Konum: Ankara
İsim:Mehtap

Mesajgönderen defne » Salı, Ağustos 15, 2006 10:24

akçaabatın da köftesi meşhur... gerçekten güzeldir.. :lol:
defne
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 134
Kayıt: Çarşamba, Ocak 18, 2006 14:29
Konum: Trabzon
İsim:defne

Mesajgönderen yalnizligimsanaemanet » Salı, Ağustos 15, 2006 16:53

samsunun biseyi meshur değil galiba :( bi fikri olan var mı?
yalnizligimsanaemanet
Lavinya.Net Üye
Üye
 
Mesajlar: 80
Kayıt: Cuma, Temmuz 21, 2006 10:12

Mesajgönderen seyytan » Perşembe, Ağustos 17, 2006 20:58

samsun un buğday ı, mısırı, çeltik i ve tütün ü... mesurdur... Sanayi bitkisi olarak ayçiçeği tarımı yapılmaktadır...
seyytan
Lavinya.Net Kıdemli üye
Kıdemli üye
 
Mesajlar: 1470
Kayıt: Çarşamba, Ekim 26, 2005 22:30
Konum: Aydın
İsim:Metin Çetin

ÖncekiSonraki

Dön Kürsünüz

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron